Parkoviště u pošty a přilehlé prostory náměstí v Třemošné obsadily v sobotu 20. září staré automobily a motocykly. Účastníci akce tak připomněli závod Lochotín - Třemošná, kterého se roku 1924 zúčastnila poprvé jako závodnice Eliška Junková.
Do Třemošné dorazilo více než 70 aut předválečných i poválečných evropské i americké výroby a 20 motocyklů.
Unikátem byl soutěžní vůz Melkus vyrobený v roce 1972 v NDR jako 44. ze 100 kusové série. Pohání ho upravený litrový motor - dvoutaktní tříválec z vozu wartburg 353. Do současnosti se jich na celém světě dochovalo asi 70. Prezentovaly se aerodynamické tatry i několik aerovek. Muzeum Lobzy se prezentovalo vozem IFA F9 z roku 1955 a z plzeňského AMK Trabant dorazilo několik zástupců typu 600 a 601.
Kromě hudebního programu proběhla ukázka záchrany raněného při autonehodě.
Jelikož se letos nekonala spanilá jízda, začali se účastníci kolem třetí hodiny odpoledne rozjíždět různými směry do svých domovů.
Eliška Junková se narodila jako Alžběta Pospíšilová 16. 11. 1900 v Olomouci. Závodila na vozech Bugatti nejprve jako spolujezdkyně svého manžela Čeňka Junka, od roku 1924 sama. Ve 20. letech 20. století byla nejrychlejší ženou světa a jako jediná žena v historii Grand Prix se dokázala vyrovnat nejlepším jezdcům této soutěže. Jejím největším úspěchem bylo páté místo v závodě Targa Florio, kterého dosáhla roku 1928. Vedle toho vyhrála i několik dalších závodů (Lochotín – Třemošná nebo závod do vrchu Klausenpassu). Mezinárodní závod Zbraslav – Jíloviště vyhrála v roce 1926 v absolutní klasifikaci a stala se tak první ženou na světě, které se to povedlo. Svou závodnickou kariéru ukončila o dva roky později v reakci na smrt manžela a dále se věnovala organizační práci v motoristickém sportu (podílela se například na přípravách výstavby brněnského Masarykova okruhu). V 60. letech 20. století psala motoristické sloupky do časopisu Za volantem a v roce 1972 vydala knihu Má vzpomínka je Bugatti. Slavná česká závodnice zemřela 5. 1. 1994 v Praze.