Po oblíbené trase mezi Nejdkem a Potůčky opět jezdí vlaky. Kvůli modernizaci tratě zde trvala nepřetržitá výluka až do 18. července. Cestující mířící po Krušnohorském Semmeringu museli využívat náhradní autobusovou dopravu.
„Některé práce včetně odklízení zařízení staveniště budou stavbaři kolem trati dokončovat ještě i poté, co se na trať vrátí vlaky. S omezením dopravy už se ale nepočítá s výjimkou následujícího jara, kdy s odstupem proběhne během několika dní finální podbití kolejí a celá oprava tím bude definitivně ukončena,“ upřesnil mluvčí Správy železnic Dušan Gavenda.
Trať nazývaná Krušnohorský Semmering patří mezi nejvýše položené tratě v Česku. Na úseku z Nejdku přes Nové Hamry do Perninku překonává vlak na 15 kilometrech výškový rozdíl 360 metrů pomocí tří tunelů a novohamerské smyčky. Před Perninkem se dostane až do nadmořské výšky 915 metrů, což je druhý nejvyšší bod dosažený na železnici v Česku.
Na trati jsou zároveň ještě další dva technické unikáty v podobě kamenných mostů. Jedním z nich je železniční viadukt v Perninku a ovčí most mezi zastávkami Nejdek - Tisová a Nejdek - Sejfy.